Data e postimit: 2014-08-05 14:22:20
Lexime: 2420
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Duaje atë që të do ,respektoje atë që të respekto !

Vepra te ngjashme
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena eshte gjithcka per femijet ne bote na jep keshilla e na qerton por ajo te keqen ne nuk na e don me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme respekti per nenen eshte para te gjithve disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne lakm...
Autori: Aleksander Aliaj · Lloji: Poezi personale · Tema: vetja ime
Personit qe shikon cdo dite ne pasqyre... Atij besoji me shume se askujt Ate duaje,adhuroje Per ate bej cdo gje q te jete i lumtur Ate respektoje deri ne piken e fundit Per ate mos u lodh kurre se lodhuri Ate mbroje me guxim e drejtesi Ate r...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Fjale te urta · Tema: jeta
1.Duaje jeten se jeta eshte e bukur,mundesisht behu presidentja e amerikes. 2.duaje jeten dhe behu aktore dhe modele e famshme ne stamboll si Tuba ve Beren si dhe ndiqni filmin e famshme CESUR ve GÃœZEL,qe po aktrohet nga dy aktorët e famshem:TUBA BÃœYÃ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ndaj gruas...
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
Autori: anxhela · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
ha buken permbys kupen gure gure behet kala duaje atdhene si shqiponja folene
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Qfarë do mbjellësh Edhe do te korresh Duaje atdhenë Si shqiponja folenë Genjeshtra i ka Kembet e shkurta Ujku qimen e ndërron Por zanatin se harron *_*
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Edhe dje edhe sot ,duaje atë që për ty derdh lot !
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: vellai
vellain tim te vetem shum e dua une me floket e arta si ngjyre floriri duani vellane o ju qe e keni mos mohoni vellane se eshte jeta per ju duaje ate tani qe e ke
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Në Mundsh Të Duash Jeten Dhe Tè Luftosh Për Të Jetuar"
Harro ato që t'kan, harruar. Beso në ato që t'kan respektuar. Respekto ato që ,e kan merituar. Duaj atë qe t'ka dashuruar. Lumturo atë që lumturi t'ka dhuruar. Qëndroi pranë atij-asaj që Ty pranë t'ka qëndruar .Mos e Ul kokën pë...
Autori: Melisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlera e shoqerise
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje shoqerin tende sepse ne disa raste te duhet shum e ne disa raste te vie te largohesh nga ajo shoqeri Por eshte nje gabim total Duaje shoqerine tende deri n...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Besimi
Kur të tjerët nuk të duan të hidhet ti mallkosh ata vetëm ktheju ALLAHUT. Kur ndjehesh i vetmuar pa kurrfarë shprese vetëm ktheju ALLAHUT. Vetëm ALLAHU të kupton vetëm ALLAHU të ngushëllon prandaj duaje ALLAHUN edhe ai të do ty.
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Besimi
Kur të tjerët nuk të duan të hidhet ti mallkosh ata vetëm ktheju ALLAHUT. Kur ndjehesh i vetmuar pa kurrfarë shprese vetëm ktheju ALLAHUT. Vetëm ALLAHU të kupton vetëm ALLAHU të ngushëllon prandaj duaje ALLAHUN edhe ai të do ty.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com